IDC’nin 2025 ilk çeyrek raporunda Global Giyilebilir Cihaz Pazarında 1 Numaraya Yükselen marka olarak ilan edilen ve bu başarısını Counterpoint Research’ün ikinci çeyrek verileriyle perçinleyen Huawei, Paris’teki lansmanla pazar lideri unvanının tesadüf olmadığını kanıtladı. Şirket, kullanıcıların hayatını kolaylaştıran, sağlık ve verimlilik odaklı yenilikçi bir ekosistem sunma vizyonunu yeni ürünleriyle bir kez daha ortaya koydu. Huawei Watch GT 6 ile Çinli firma çıtayı iyice yükseltiyor.
Doğa Sporları Tutkunlarına Özel: Huawei Watch GT 6 Serisi
Lansmanın en çok dikkat çeken ürünü, dış mekan spor aktiviteleri için özel olarak geliştirilen HUAWEI WATCH GT 6 Serisi oldu. Tek şarjla 21 güne varan etkileyici batarya ömrü sunan akıllı saat, HUAWEI TruSense sistemi ile güçlendirilmiş GPS konumlandırma doğruluğu sayesinde en zorlu arazilerde bile sporculara kusursuz bir yol arkadaşı oluyor.
Mevcut 100’den fazla egzersiz moduna ek olarak, dört popüler dış mekan aktivitesi için devrim niteliğinde yenilikler getiriyor:
Bisiklet: Profesyonel ve pahalı bir güç ölçer donanımına ihtiyaç duymadan performans analizi yapmayı sağlayan sanal bir güç ölçer içeriyor.
Patika Koşusu: Hassas konumlandırma, irtifa eğilim grafiği ve anlık eğim analizi gibi özelliklerle rota zorluklarını öngörmeye ve enerji dağılımını optimize etmeye yardımcı oluyor.
Golf: Yüksek çözünürlüklü saha haritaları sayesinde atışların daha isabetli yapılmasına olanak tanıyor.
Kayak: Hassas konumlandırma ve zengin veri seti ile pist üzerindeki performansın detaylı bir analizini sunuyor.






Tüm iOS ve Android işletim sistemli cihazlarla tam uyumlu çalışan Watch GT 6 Serisi için Huawei, tamamen Türkiye pazarına özel bir fiyatlandırma stratejisi üzerinde çalıştığını belirterek Türk tüketicisine verdiği önemi vurguladı.